CREATURES OF BEACON HILLS BOOK TAG

12:00:00

Dzień dobry! Dzisiaj przychodzę do Was z cudownym, najwspanialszym i najlepszym book tagiem pod słońcem! Nominację dostałam od Alicji (dziękuję! ♥), a autorką tego tagu jest Sylwia z Mojego spojrzenia na kulturę. Pewnie nie wszyscy z Was wiedzą, ale należę do tego skromnego grona fanów serialu Teen Wolf, więc wykonanie tego tagu było dla mnie czystą przyjemnością :D

UWAGA! W tym poście występują gify ukazujące każdego z poniżej przedstawionych bohaterów, dlatego z góry uprzedzam, że dla niektórych może to być spoiler. Mam nadzieję, że nie będzie z tego powodu żadnych problemów ;)



Kanima - książka z brzydką lub dziwną okładką
Szczerze mówiąc, chyba nie ma żadnej książki, która moim zdaniem miałaby dziwną lub brzydką okładkę. Oczywiście są tysiące harlekinów czy innych tanich książek, na które wręcz nie da się patrzeć, ale nawet nie mam zamiaru wymieniać ich wszystkich z tytułów.



Banshee - książka, o której każdy krzyczy, że trzeba ją przeczytać
Zanim się pojawiłeś? After? Nawet Harry Potter... Takich książek jest naprawdę dużo, każdy twierdzi, że trzeba coś przeczytać, więc na dobrą sprawę można wymieniać w nieskończoność.



Werewolf - książka, od której nie oczekiwałeś zbyt wiele, a pozytywnie Cię zaskoczyła
Tutaj na sto procent mogę przywołać Girl Online. Pamiętam, że przeczytałam ją tylko dlatego, że nie miałam nic ciekawszego pod ręką, a chciałam zobaczyć, co i jak. I spodobała mi się!



Kitsune - książka, przez którą gotowałeś się ze złości
Hmm... Szczerze mówiąc, było kilka takich książek, podczas których nerwy mi puszczały i musiałam przestać na chwilę czytać, ale chyba nigdy nie było to spowodowane złością... Co najwyżej byłam zła na główne bohaterki za to, że są tak masakrycznie głupie, ale ostatnio zdarza mi się to przy co drugiej książce...



Darach - książka, która Cię oszukała
Król Kruków, zdecydowanie. Po tym, jak co chwilę słyszałam, jaka to ta seria nie jest wspaniała, cudowna, och i ach, podczas czytania czułam się zawiedziona i oszukana. I chyba nadal jestem jedyną osobą, która tego nie lubi...



Werecoyote - książka, która nie powinna zostać napisana
Fangirl albo cała seria After w formie książek. Nigdy, przenigdy nie zrozumiem, dlaczego to zostało wydane i, co najgorsze, dlaczego cieszy się tak ogromną popularnością...



Nogitsune - książka z bohaterem, który przeszedł na złą stronę
Na myśl przychodzi mi kilka takich książek, ale najbardziej pasuje tutaj seria Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy i Luke, który przeszedł na ciemną stronę mocy :c



Wendigo - książka, którą pochłonąłeś w jeden dzień
Czy wspominałam, że Cię kocham? to na pewno, jeszcze Harry Potter i Więzień Azkabanu. Prawdopodobnie znalazłabym jeszcze kilka innych książek, ale to było dawno temu i nieprawda.



The Mute - książka, o której nie masz z kim porozmawiać, bo prawie nikt jej nie czytał
Wydaje mi się, że bardzo znikoma ilość osób czytała Córkę żywiołu - tu macie recenzję, jeśli jesteście zainteresowani. Mi się bardzo podobała i chciałabym o niej z kimś pogadać, ale nigdy nie miałam takiej okazji :(



Skinwalkers - książka, której długo szukałeś w sklepach
Szklany tron! Pamiętam, że zanim ją wreszcie znalazłam, dość długo chodziłam po sklepach i polowałam, ale nic nie mogłam wyszukać... Pozostaje pytanie - czy faktycznie jej nie było, czy to ze mnie taka pierdoła i nie umiem szukać?



Dread Doctors - książka, której nie możesz doczekać się kontynuacji
Pani Noc na pewno! Strasznie chciałabym wiedzieć, co dalej... Czekam także na ostatni tom trylogii DIMILY, piątą część Kronik Podziemia oraz kontynuację W ramionach gwiazd i Fobosa.



Chimeras - książka napisana przez kilku autorów
Chociażby Will Grayson, Will Grayson, Kroniki Bane'a, Tajemny ogień... No, trochę tego jest.



Beast of Gevaudan - książka, której zakończenia się domyśliłeś
Z reguły staram się nie zgadywać, jak zakończy się dana książka, gdyż potem nie mam przyjemności z czytania i tego elementu zaskoczenia. Jednak raz mi się to zdarzyło, mówię tu o Zabawach z bronią Faye Kellerman. Może zakończenie nie było jakieś super przewidywalne, ale moje podejrzenia się sprawdziły.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Bardzo fajny tag! Tak samo jak ty należę do grona fanów TW :D
    http://lowczyniksiazekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny TAG! Zazwyczaj ich nie lubię, ale ten jest naprawdę fajny. Z pewnością kiedyś wykonam go również o siebie. :D
    Pozdrawiam, Nat z natalie-and-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również nie mogę się doczekać kolejnej części z serii "Dimily" :) I czytałam "After", ale dałam radę tylko do połowy, później przerwałam, bo jakoś mnie nie ciągnęło :)
    Świetny TAG! :)

    OdpowiedzUsuń