WRAP UP: podsumowanie stycznia

10:00:00

Dzień dobry!
Dzisiaj chciałabym Was zaprosić na podsumowanie mojego czytelniczego stycznia. Co prawda nie jest to jakiś oszałamiający wynik w porównaniu do innych, ale jak na kilkumiesięczną przerwę od czytania sześć książek to i tak niemało :)

W styczniu udało mi się przeczytać:

Lissa Price Starter - 9/10
Suzanne Collins Gregor i Klątwa Stałocieplnych - 9/10
Stephen King Joyland - 3/10
J. K. Rowling Harry Potter i Kamień Filozoficzny - 10/10
Cassandra Clare Miasto upadłych aniołów - 8/10
James Dashner Lek na śmierć  4/10 (nieobecna na zdjęciu)

W tym roku również postanowiłam dołączyć do akcji Przeczytam tyle, ile mam wzrostu, i po zmierzeniu i podliczeniu wszystkich cudownych grzbiecików otrzymałam 15 centymetrów! Do osiągnięcia celu zostało mi 156 centymetrów :)

Przy okazji podsumowania chciałabym wszem i wobec ogłosić, że Biblioteczka Blanki osiągnęła 101 obserwatorów! Miałam plan, aby zorganizować konkurs z tej okazji, ale niestety - chociaż bardzo bym chciała, wierzcie mi! - nie mam odpowiednich środków czy co tam jest potrzebne, więc może następnym razem... Ale mimo tego bardzo, bardzo dziękuję każdemu, kto chociaż raz przewinął się przez bloga, zostawił po sobie jakiś ślad, czy może jest ze mną od początku i chętnie czyta wszystko to, co piszę. DZIĘKUJĘ! <3

I tym przyjemnym akcentem dobiegliśmy do końca dzisiejszego posta! Piszcie pod spodem, ile Wam udało się przeczytać w styczniu ;)
Trzymajcie się cieplutko :*

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Jakie śliczne książki. *.*
    Trzy z nich z chęcią sama bym przeczytała i może zrobię to w najbliższym czasie. :)
    U mnie w tym miesiącu słabo, bo tylko dwie lektury. :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne, prawda? :D
      Może się uda, trzymam kciuki! I pamiętaj, dwie lepsze niż żadna ;)

      Usuń
  2. To piękne zdjęcie <3 Dobry wynik! Z twojego wrap up czytałam jedną książkę, mianowicie tą od Cassie Clare. Buziaki, Idalia ;*
    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite zdjęcie! Super wynik ;) Gratuluję 101 czytelników! To co? Za tydzień drugie tyle mam rozumieć, hahah ;) Całusy :*

    http://k-a-k-blogrecenzencki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń