[110] One Direction: Gdzie jesteśmy. Nasz zespół, nasza opowieść

12:00:00




Tytuł oryginału:
Where We Are. Our Band, Our Story
Autor: One Direction
Przekład: Dariusz Rossowski
Wydawnictwo: JK/Feeria
Premiera: 11.09.2013
Liczba stron: 287




Wyjątkowa relacja członków zespołu 1D – w pięciu rozdziałach każdy z chłopaków opowiada dalsze losy zespołu od początku 2012 roku: trasę koncertowa TMH, zdjęcia do filmu „This is Us” oraz liczne spotkania z fanami. Książka zakończona ekskluzywnym wywiadem z całym zespołem.
Książka zawiera liczne, dotąd niepublikowane zdjęcia zespołu.

Pewnie gdy zobaczycie tytuł dzisiejszej recenzji, zaczniecie się zastanawiać, czy jestem fanką One Direction. Otóż nie można zaliczyć mnie do tych najwierniejszych Directioners, które wiedzą wszystko o swoim ulubionym zespole (chyba…), ale tak, lubię tych chłopaków oraz ich muzykę. I chociaż książka wylądowała w mojej biblioteczce zupełnym przypadkiem, nie mam zamiaru narzekać – w końcu biografia zawierająca autografy całego zespołu to coś, czym może się poszczycić niewielu fanów!
Nie będę zmyślać – nigdy w życiu nie miałam okazji czytać, a tym bardziej recenzować czyjejś biografii. Nie bardzo nawet wiem, co mogłabym tutaj napisać, gdyż książka nie zawiera żadnych suchych faktów dotyczących chłopaków. Jeśli więc chcecie wiedzieć, kiedy się urodzili, co lubią jeść najbardziej i jak nazywają się ich zwierzaki, musicie zasięgnąć porady Internetu. Gdzie jesteśmy podzielona jest na sześć rozdziałów – wypowiedzi każdego z chłopaków z osobna, a na końcu wspólny wywiad. Dowiadujemy się, jak każdy z nich wspomina ostatnie 18 miesięcy ich życia, czytamy o ich przygodach podczas tras koncertowych; generalnie książka jest swego rodzaju podsumowaniem muzycznej kariery One Direction. Oprócz naprawdę ciekawych faktów jest też wiele zdjęć, z których kilka po raz pierwszy ujrzało światło dzienne.

Gdzie jesteśmy. Nasz zespół, nasza opowieść jest obowiązkową pozycją dla każdego fana One Direction. Dzięki niej dowiadujemy się, jak chłopcy znoszą życie w ciągłym biegu, jak wspominają minione półtora roku i co najbardziej lubią w byciu popularnym na całym świecie.


8/10
Przeczytam tyle, ile mam wzrostu: 2,3 cm

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Ja mam zebrane wszystkie autobiografie chłopaków, ale jakbym miała spojrzeć na to z perspektywy czasu, to nie kupowałabym ich. Nadal niesamowicie uwielbiam 1D, jednak w każdej z ich książek napisane jest praktycznie jedno i to samo. Mimo wszystko czasami fajnie jest otworzyć sobie jaką z książek One Direction i popatrzeć na to jakie ciacha się z nich zrobiły w przeciągu kilku lat :D

    Pozdrawiam,
    http://miedzypolkami-ksiazki.blogspot.com/2016/06/dziewczyna-z-pomaranczami.html

    OdpowiedzUsuń