WRAP UP: podsumowanie marca

12:00:00

Dzieńdoberek!
Dzisiaj mamy ostatni dzień marca, więc przyszedł czas na podsumowanie tego miesiąca. Działo się dużo, gdyż jakimś magicznym sposobem udało mi się przeczytać aż 15 książek!

Książki, które przeczytałam w marcu:

John Flanagan Zwiadowcy. Płonący most - 8/10 *klik*
Leigh Bardugo Cień i kość - 9/10 *klik*
Victoria Aveyard Szklany Miecz - 7/10 *klik*
Gayle Forman Zostań, jeśli kochasz - 6/10 *klik*
Gayle Forman Wróć, jeśli pamiętasz - 7/10 *klik*
Sarah J. Maas Szklany tron - 10/10
Cassandra Clare, Sarah Rees Brennan Welcome to Shadowhunter Academy - 6/10 (ebook)
C.J. Daugherty, Carina Rozenfeld Tajemny ogień - 8/10
Zofia Nałkowska Granica - 3/10
Jacek Łukawski Krew i stal - 6/10 *klik*
S.M. Borowiecky Ani żadnej rzeczy - 7/10 *klik*
John Green 19 razy Katherine - 5/10
Rick Riordan Magnus Chase i Bogowie Asgardu. Miecz Lata - 9/10
John Flanagan Zwiadowcy. Ziemia skuta lodem - 7/10
Cassandra Clare Miasto zagubionych dusz - 9/10

Do akcji Przeczytam tyle, ile mam wzrostu doliczam 35,6 centymetra, co łącznie daje 69,1 cm! Do osiągnięcia celu zostaje mi więc 101,9 centymetra :)

Na dzisiaj to tyle. Chwalcie się, jak Wam udał się czytelniczy marzec! :D
Trzymajcie się cieplutko :*

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Oszałamiający wynik, ja chyba nigdy tyle nie przeczytałam i nie przeczytam w jednym miesiącu:) Szklany tron jest tak dobry? Kurczę ostatnio była promocja w Empiku, już żałuję, że nie kupiłam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie! To mój rekord :D
      Dla mnie był idealny, więc żałuj :P

      Usuń
  2. Wow! Genialny wynik *o*
    Mi w tym miesiącu udało się przeczytać 6 książek :D
    Zaczytanego kwietnia!
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wynik! Mi udało się przeczytać 9 książek, więc się jaram niesamowicie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wynik! Mi udało się przeczytać jak na razie tylko 5 książek niestety, ale cóż, jeszcze jeden dzień marca, a jestem w połowie szóstej, więc moooże...! :D


    www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze wreszcie przeczytać "Szklany tron" bo zauważyłam, że dużo osobom się bardzo podoba :D No i widzę coś od Green'a :)Ja na razie przeczytałam tylko jego "Papierowe miasta" i podobało mi się w nich wszystko oprócz zakończenia :D Na moim blogu również zamieściłam podsumowanie miesiąca, więc zapraszam ! Pozdrawiam :*
    calm-inside-the-storm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytaj koniecznie! Naprawdę warto :D
      Mi z twórczości Greena zostało tylko Will Grayson, Will Grayson, może niedługo uda mi się za to zabrać ;)

      Usuń
  6. Wynik jest rewelacyjny więc gratuluję! Najbardziej ciekawi mnie twórczość Gayle Forman. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń