UNPOPULAR OPINIONS BOOK TAG

12:00:00

Dzieńdoberek!
Tym razem przychodzę do Was z ostatnio dosyć popularną zabawą, mianowicie Unpopular Opinions Book Tag. Nominacji wprost nie dostałam, ale Milena z bloga Books N' Roses *klik* (swoją drogą, genialna nazwa!) pozwoliła mi zrobić go u siebie, także oto jest. Zapraszam!

1. Popularna książka lub seria, której nie lubisz.

Generalnie jest kilka takich wybryków literackich, które nie podbiły mojego serca. Do takich należy między innymi Niezgodna (Veronica Roth) - ostatniego tomu nawet nie przeczytałam.
Mogę jeszcze podać Fangirl (Rainbow Rowell), która zdobyła ogromną popularność, a ja do tej pory zachodzę w głowę, dlaczego.

2. Popularna książka lub seria, której wszyscy nienawidzą, ale Ty kochasz.

Chyba bez bicia mogę się przyznać, że podobało mi się 50 twarzy Greya (E.L. James). Tak, biczowanie możecie już zacząć.
A poza tym? Papierowe miasta czy każda inna książka Greena, z którą miałam do czynienia. Wiem, że jest sporo osób, które nie lubią autora czy jego twórczości, ale ja jestem w nim zakochana i nic na to nie poradzę. (No może pomijając 19 razy Katherine)

3. Trójkąt miłosny, w którym główny bohater/bohaterka, według Ciebie, wybrała złą osobę LUB literacka para, której nie lubisz.

Katniss. Jak można, mając u boku przystojnego, cudownego i najwspanialszego na świecie chłopaka, wybrać jakiegoś nudnego i mało obiecującego piekarza? Halo?!

4. Popularny gatunek literacki, po który rzadko sięgasz.

Romanse i horrory. Pierwszego nie lubię, bo wszystko leci na jedno kopyto i jest nudne, a drugiego, bo się boję. O.

5. Popularny bądź uwielbiany bohater, którego Ty nie lubisz.

Hmm... Wracam do Igrzysk śmierci i stawiam na Peetę. Nie trawię chłopaka, od pierwszych stron mi nie pasował. Ewentualnie nasz ukochany i uwielbiany Harry Potter. Nawet nie wiem czemu, serię uwielbiam, ale jego postać mnie nie porywa.

6. Popularny autor, do którego nie jesteś przekonany.

Z pewnością Stephen King. Kilka razy próbowałam przeczytać coś spod jego pióra, ale za każdym razem plułam sobie w brodę za zmarnowany czas.

7. Popularny wątek/motyw, którego masz już dosyć.

Przeklęte trójkąty miłosne! Pomijając fakt, że to się nie dzieje w prawdziwym życiu, bohaterka (bo zauważcie, że nigdy nie jest to chłopak) ZAWSZE wybiera to większe zło, tego gorszego. Jedynym wyjątkiem jest Tessa, Will i Jem z Diabelskich Maszyn (Cassandra Clare) - ci, którzy czytali, pewnie domyślają się, o czym mówię.

8. Popularna seria, której nie chcesz przeczytać.

Szczerze mówiąc, nie wiem, czy jest taka. Dlaczego? Zawsze, gdy mówię sobie, że nie przeczytam danej książki czy serii, bo mnie nie ciekawi czy z jakiegokolwiek innego powodu, w końcu przyjdzie taki moment gdzie wezmę ją do ręki i niezależnie od reszty świata ją przeczytam.

9. Mówi się, że "książka jest zawsze lepsza od filmu", ale który film lub serial podobał Ci się bardziej niż książka?

NA PEWNO NIE SHADOWHUNTERS. Wybaczcie, musiałam.
Stawiam na Papierowe miasta (John Green). Owszem, książkę uwielbiam, ale film jakoś bardziej przypadł mi do gustu. No i standardowo - Anioły i demony (Dan Brown). Książka również mnie nie zawiodła, jednak w obydwu przypadkach wybieram ekranizacje.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. No to biczujemy :) tylko nie Grey :D
    również nienawidzę trójkątów miłosnych. To chyba najbardziej oklepany schemat, jaki się pojawia. Brrr. Ten tag jest świetny :) http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, jak to czytałam byłam tylko żądną wrażeń nastolatką... :D

      Usuń
  2. Też jakoś mi nie przypadła Fangirl do gustu :D
    Pozdrawiam serdecznie!
    http://ravenstarkbooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja cię dobrze rozumiem! Niezgodna, to jedna z moim znienawidzonych książek! :/
    A o trójkątach, to już nawet nie wspomnę!
    Buziaki,
    SilverMoon z bloga Books obsession :*

    OdpowiedzUsuń