Liebster Blog Award #10

12:00:00



Dzień dobry!
Jakiś czas temu Klaudia z Nic nie zabija czasu tak jak książka nominowała mnie do kolejnego w mojej karierze Liebstera. Mimo tego, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy nominacje wręcz dobijały się do mnie drzwiami i oknami, nie sposób odmówić odpowiedzi na pytania. :D
Nie przedłużając, zapraszam do poczytania!


1. Co aktualnie czytasz?
Aktualnie mam zaczęte aż 19 książek i wszystkie są zaczęte, więc nie bardzo mogę wybrać jedną, którą czytam aktualnie. :D

2. Co planujesz przeczytać następne?
Tutaj odniosę się do pytania wyżej – mam zbyt wiele zaczętych książek, żeby zdecydować się na jedną, którą będę czytać obecnie, a tym bardziej nie mogę wybrać jednej, którą będę czytać jako kolejną.

3. Twój ostatni książkowy zakup?
Najnowsza książka to Światy Dantego Anny Kańtoch, którą jestem jak na razie oczarowana, chociaż niewiele z niej rozumiem.

4. E-booki czy papierowe książki?
Jejku, to pytanie pada chyba w każdym Liebsterze :D
Oczywiście, że papierowe!

5. Ulubione ekranizacje książek?
Na pierwszym miejscu wciąż pozostają dla mnie Anioły i demony, zaraz po nich plasują się Papierowe miasta, a na trzecim miejscu… Miasto kości. (Tak, podobał mi się film!)

6. Na jaką premierę książkową czekasz najbardziej?
W tym momencie najbardziej na Gregora i Przepowiednię Zagłady, Plagę samobójców i Sokoła. Czekam też na Miecz Lata i nową serię Cassandry Clare.

7. Oglądasz jakieś seriale? Jak tak, to jakie?
Oglądam, aczkolwiek nie jest to jakaś ogromna ilość, gdyż zwyczajnie nie mam na to czasu. Jedyne seriale, których się trzymam i regularnie oglądam to Agents of S.H.I.E.L.D. i Once Upon A Time (który właśnie nadrabiam).

8. Jaki masz stosunek do klasyki? Nudne obowiązkowe lektury szkolne czy bardzo wartościowe książki? Czytasz dużo książek z tego rodzaju?
Jeśli czytam cokolwiek z klasyki, to są to lektury szkolne. Z reguły na początku nie jestem do żadnej negatywnie nastawiona, ewentualnie zmieniam zdanie dopiero, gdy już ją czytam. Na co dzień klasyków nie czytam, bo mam tyle książek młodzieżowych, że zwyczajnie nie starcza mi czasu na coś starszego. Chociaż przyznam, że czasami nachodzi mnie ochota na wypożyczenie sobie czegoś klasycznego czy tomiku poezji.

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Bardzo polecam poczytanie klasyki ( w końcu z jakiegoś powodu jest klasyką), na pewno nie wszystko, ale zdarzają się perły (nie tylko perełki) - Lalka, Mistrz i Małgorzata, z innej bajki - Diuna czy Ubik (bo s-f też bywa klasyką).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lalki oraz Mistrza i Małgorzaty nie byłam w stanie przetrawić... A co do tej drugiej książki - ciągle zbieram siły i nadzieję na to, że uda mi się przeczytać ją po raz drugi, tym razem w całości i ze zrozumieniem :)

      Usuń
  2. Wow, 19 zaczętych książek? Też zazwyczaj czytam kilka na raz, ale jeszcze nie doszłam do takiej liczby xd
    Uwielbiam AoS, chociaż mam spore zaległości w oglądaniu ;/
    papierowe-strony.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest taki mój plan na sierpień i wrzesień, zaczynałam z 21 :D Trochę odpadało, zaraz dochodziły nowe, a że nie lubię i nie potrafię czytać tylko jednej książki na raz, to zaczęłam wszystkie XD
      Ja obejrzałam tylko to, co zostało już wydane w Polsce, reszta (o ile jakakolwiek jest) czeka i czeka :c

      Usuń
  3. 19? Dlaczego aż tyle? :O

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze czytam więcej niż jedną książkę jednocześnie, więc tak się jakoś stało, że jest 19 XD

      Usuń
  4. Bardzo ciekawe odpowiedzi. Podziwiam cię, że aktualnie czytasz aż 19 książek. Ja nie potrafię czytać wielu książek naraz. Ale może ja będę ćwiczyć to się uda?
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, może tu nie chodzi o wyuczenie się, ja po prostu mam tak, że nie potrafię czytać tylko jednej książki, bo po pewnym czasie mi się nudzi, poza tym mam tak od początku. Ale może jak się postarasz to się uda ;)

      Usuń
  5. 19? Ale jak? ;D Po za tym czy w LBA nie powinno być 11 pytań. Bo mi się wyświetla tylko 8. A może to mi laptop szwankuje ;D
    Pierwsze co mi przyszło na myśl po przeczytaniu. "To jest ekranizacja Miasta Kości?!" Haha :D Książki jeszcze nie czytałam, ale w takim przypadku to się na pewno szybko zmieni.

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze się wyświetla, Klaudia zadała tyle pytań ;)
      Boże, nie wiedziałaś, że jest? :oooo
      Koniecznie oglądaj! Chociaż wait... Ekranizacja może nie jest tak dokładna, jak powinna, ale Jamie... <3

      Usuń
  6. Oranyrany. Ale chciałabym JUŻ TERAZ "Miecz Lata". Brakuje mi Riordana tak bardzo, że aż mnie boli. :( Jego humor, jego bohaterowie, MITOLOGIA! Chcę jego książkę! I kolejną i kolejną! :(
    Na szczęście październik się zbliża, a wraz z nim premiery, także wyczekuję z zapartym tchem. :)
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zamówiłam i niecierpliwie czekam na TEN dzień... :D

      Usuń
  7. Do tego tagu mam niezwykłą sympatię. Dowiedziałam się wielu ciekawych faktów o Tobie za co Ci dziękuje.
    http://kruczegniazdo94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie mi dziękuj, tylko osobom, które mnie nominowały ;)

      Usuń
  8. 19 zaczętych książek?! Ja tak nie potrafię :D Czytam jedną książkę naraz, może dwie, jeśli akurat nie mogę jej skończyć.

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to normalne, że czytam więcej niż dwie, trzy... xD

      Usuń
  9. Zaszalałaś z tymi 19 pozycjami :D Ale każdy czyta tak jak lubi! :) Też podobało mi się 'Miasto Kości'! A co do serialów - muszę w końcu zacząć oglądać 'Once Upon a Time'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial wspaniały, z całego serca polecam!
      No zaszalałam, ale i tak pewnie nie uda mi się wszystkiego przeczytać... :c

      Usuń